Pastel’den yeni marka: PastelLab
Sosyal medyanın da etkisiyle güzellik ve kişisel bakım rutinlerinin önemi artarken, tüketicilerin eğilimleri sektörün dinamiklerini belirliyor. Araştırmalara göre tüketicilerin yüzde 42’si güzellik ve kişisel bakım ürünleri pazarında yaklaşık yüzde 50’lik paya sahip olan cilt bakımı alanındaki yeni markaları denemek istiyor. Bu beklentiyi de dikkate alan kozmetik markası Pastel, kişisel bakım ürünlerini PabteLab markasıyla tek bir koleksiyonda buluşturdu.
‘ÖZEL BİR YER EDİNMEYİ AMAÇLIYORUZ’
Tüketicilerin doğal güzelliği ön plana çıkararak sağlıklı bir cilde ulaşmalarını hedeflediklerini söyleyen Pastel’in CMO’su Jenia Pinto, şu ifadeleri kullandı:
“Türkiye’nin köklü kozmetik markası Pastel’in bünyesindeki yeni kişisel bakım markamız PastelLab ile güzellik algısını bilimsel bir yaklaşımla yeniden tanımlamaya odaklanıyoruz. Tüketicilerin onarıcı ve koruyucu cilt bakım rutininde özel bir yer edinmeyi amaçlıyoruz. Koleksiyonumuzdaki cilt, dudak ve tırnak bakımına yönelik ürünlerle cildin canlandırılmasına, arındırılmasına ve çevresel etkilerden korunmasına destek oluyoruz.”
Jenia Pinto şöyle devam etti: “Kişisel bakım ve güzellik ürünlerinin yalnızca iyi görünen değil, aynı zamanda sağlıklı bir cilt için üretilmesi gerektiğine inanıyoruz. Zaten sağlıksız bir cildin, ne kadar çok ürün kullanılsa da tamamıyla ve kalıcı bir şekilde iyi görünen bir yapıya ulaşması mümkün değil. Bu yüzden, besleyici yağlar, bitkisel özler ve yenilikçi aktif bileşenlerle zenginleştirdiğimiz koleksiyonumuzla, tüketicilerin hem sağlıklı hem de güzel bir cilde sahip olmasını sağlıyoruz. Gerçek güzelliğin kişinin kendine iyi bakmasıyla oluşabileceğine inanıyor ve ürünlerimizle güzellik anlayışını farklı bir boyuta taşıyoruz.”
ÜRÜNLERİN ÖZELLİKLERİ
Koleksiyonlarındaki ürünlerin sadece Watsons mağazalarında, watsons.com.tr’de ve Watsons Mobil Uygulamasında yer aldığını aktaran Pinto’nun aktardığına göre serideki cilt kategorisinde yer alan Pure Face Peeling Jel, mini kese etkisiyle cildi derinlemesine temizlerken, nemini koruyarak ışıltı kazandırıyor. Lip Scrub, dudakları ölü derilerden arındırarak canlı ve pürüzsüz bir görünüm sağlıyor. Sleeping Mask ise dudaklarda koruyucu bir tabaka oluşturarak uzun süre nemi hapsediyor ve düzenli kullanımla ince çizgileri azaltıyor. Cuticle Nail Care Cream de tırnakları nemlendirirken hem koruyor hem de yeniliyor.
Watsons Türkiye Ticaret ve Pazarlama Direktörü Cem Demiröz ise yapılan iş birliği ile ilgili şu değerlendirmelerde bulundu:
“Watsons Türkiye olarak müşterilerimize 62 ilde 400’e yakın mağazamızla Watsons.com.tr ve Watsons mobil uygulamamızla 7/24 O+O (online + offline) hizmet veriyoruz. Dolayısıyla bu büyük ekosistemin içinde 7 ana kategori, 34 alt kategori olmak üzere 180 ürün grubunda faaliyet göstererek çok büyük bir kitleye ulaşıyoruz. Pastel’in bünyesindeki yeni kişisel bakım markası PastelLab’ın ise sadece Watsons’ta satılmasından dolayı büyük mutluluk duyuyoruz. Tüketicilerimizin de PastelLab’ı güzellik ve kişisel bakım rutinlerine ekleyeceğinden hiç şüphemiz yok. ”
(EKONOMİ SERVİSİ)
SİLİFKE ESCORT
SİLİVRİ ESCORT
SİLOPİ ESCORT
SİLVAN ESCORT
SİMAV ESCORT
SİNANPAŞA ESCORT
SİNCAN ESCORT
SİNCANLI ESCORT
SİNCİK ESCORT
SINDIRGI ESCORT
SİNOP ESCORT
ŞİRAN ESCORT
ŞIRNAK ESCORT
ŞİRVAN ESCORT
ŞİŞLİ ESCORT
SİVAS ESCORT
SİVASLI ESCORT
SİVEREK ESCORT
SİVRİCE ESCORT
SİVRİHİSAR ESCORT
SÖĞÜT ESCORT
SÖĞÜTLÜ ESCORT
SÖKE ESCORT
SOLHAN ESCORT
SOMA ESCORT
SORGUN ESCORT
ŞUHUT ESCORT
SULAKYURT ESCORT
SÜLEOĞLU ESCORT
SÜLOĞLU ESCORT
SULTANBEYLİ ESCORT
SULTANDAĞI ESCORT
SULTANGAZİ ESCORT
SULTANHİSAR ESCORT
SULUOVA ESCORT
SULUSARAY ESCORT
SUMBAS ESCORT
SUNGURLU ESCORT
SUR ESCORT
SÜRMENE ESCORT
SURUÇ ESCORT
SUŞEHRİ ESCORT
SUSURLUK ESCORT
SUSUZ ESCORT